Pentru plata produselor comandate se pot folosi 5 metode de plata:

 

Ramburs (numerar la livrare)

Metodă de plata folosită în cazul livrării coletului prin curier la o adresa specificată. În acest caz chitanță de încasare o primești de la transportator iar factură fiscală împreună cu actele de garanție le vei găși atașate la colet. Poți să plătești după ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsul comandat, în momentul recepționării comenzii poți solicită curierului deschiderea coletului pentru a verifică starea produsului/produselor. Acest serviciu îți oferă doar posibilitatea de a verifică dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifică tehnic (testa/proba) produsul.

 

 

Plata la sediu (numerar sau card)

În cazul în care ai decis să ridici produsele de la sediul autorepublic.ro poți achita în numerar, în limitele impuse de lege, cu card bancar (VISA, MasterCard, Visa Electron sau Maestro) sau în rate fără dobânda cu card Avantaj emis de Credit Europe Bank.

În cazul în care cardul nu are activată opțiunea de introducere a codului PIN în momentul plății, este necesar că persoană care efectuează plata să fie posesorul cardului și să se legitimeze cu actul de identitate.

 

 

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar în baza facturii proforme emise de AutoRepublic. După plasarea comenzii vei primi pe email, la adresa de email asociată contului factură proforma pentru efectuarea plații prin ordin de plata bancar. Te rugăm să menționezi pe ordinul de plata numărul facturii proforme și numărul comenzii.

Livrarea mărfii se face după confirmarea plății proformei emise.

În cazul persoanelor juridice, pentru a întră în posesia coletului trebuie prezentată ștampila firmei sau o împuternicire semnată.

 

 

Online cu Card Avantaj – card de rate fără dobânda!

Acum puteți plăti online pe site-ul nostru și prin CardAvantaj, în rate (2 până la 6 rate), fără dobânda.

CardAvantaj, emis sub sigla MasterCard sau Visa, este primul card de credit în lei cu utilizare atât națională cât și internațională ce oferă posibilitatea de a efectua cumpărături cu plata în rate, primind în același timp și bonus pentru fiecare tranzacție efectuată.

Pentru a plăti online cu cardul în rate, selectează opțiunea „Online cu Card Avantaj”, după care îți alegi numărul de rate (între 2 și 6 rate). Vei fi apoi direcționat către o pagină securizată 3d Secure, unde vei adaugă datele cardului tău. Sistemul de plata on-line este dezvoltat de către Credit Europe Bank și presupune efectuarea plăților prin intermediul cardurilor într-un mediu securizat. Plățile on-line efectuate pe site-ul nostru beneficiază de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod)

Important! Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Credit Europe Bank. Site-ul nostru nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul tău

Cum poți obține CardAvantaj?

– Poți merge la orice sucursala Credit Europe Bank.
– Poți aplică on-line pe www.cardavantaj.ro la secțiunea „Aplică acum”
– Suni la CEBLine apelând numerele 0801.000.000 (apelabil din rețeaua fixă Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice rețea) și soliciți emiterea unui CardAvantaj.

Pentru asistență non-stop despre cardurile CardAvantaj, apelează:
CEBLine: 0801.000.000 (număr apelabil din rețeaua fixă Romtelecom) sau 0750.000.000

 

Online cu card bancar

 

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).

 

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Sistemul de plata on-line este dezvoltat de către Credit Europe Bank și presupune efectuarea plăților prin intermediul cardurilor într-un mediu securizat. Plățile on-line efectuate pe site-ul nostru beneficiază de protocolul de securitate 3D Secure (Verified by Visa şi MasterCard Secure Cod). 3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificarii cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui dețînător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online.

În vederea finalizării tranzacției în condiții optime va trebui să furnizezi următoarele:

  • Numele posesorului de card
  • Codul cardului (cele 4 grupe de cifre menționate pe față cardului, fără spații)
  • Dată expirării cardului
  • Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe bandă cu semnătură)

 

Tranzacțiile se vor efectua în lei, indiferent de valută cardului tău, în condițiile agreate cu Banca emitentă a cardului tău.

Important! Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Credit Europe Bank. Site-ul nostru nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul tău

Nu ai timp sa cauti piesa? Te sunam noi in cel mai scurt timp!