Eroare: Nu am găsit formularul de contact.
Raporturile comerciale dintre cumpărător și AutoRepublic.ro sunt reglementate oficial de Ordonanța Guvernului 130/2000, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță și Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Denunțarea contractului – dreptul de retur
Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor. Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit).
Nu se acceptă pentru returnare:
– produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate
– consumabilele desigilate
Pentru a beneficia de dreptul de retur, înainte de expirarea perioadei sus menționate (15 zile), cumpărătorul trebuie să informeze AutoRepublic.ro cu privire la decizia sa de retragere din contract prin completarea formularului de retur.
După completarea formularului, cumpărătorul va returna produsele în cel mult 15 zile, prin intermediul curierului sau direct în showroom, fără întârziere nejustificată. În cazul în care produsele nu sunt returnate în acest termen consumatorul pierde dreptul de a renunța la contract.
Exercitarea dreptului de retur pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale de a execută contractul la distanţă.
În acest caz AutoRepublic.ro va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, nu mai târziu de 15 zile de la dată la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, dar nu înainte de a intră în posesia produselor returnate.
AutoRepublic.ro va rambursa sumele datorate folosind aceleași modalităţi de plată că şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazurilor:
– în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urmă rambursării.
– plata a fost efectuată ramburs și în acest caz returnarea se va face cash la sediul AutoRepublic.ro sau prin transfer bancar.
În cazul plăților prin tranfer bancar, rambursarea banilor se va face numai în conturi IBAN, aparțînând persoanei pe numele căreia s-a emis factură fiscală.
AutoRepublic.ro nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de AutoRepublic.ro.